Sunday, February 3, 2019

#ပိတ္ကားေပၚတြင္ #ဆက္လက္႐ႈစားပါ
*******************************
စ/ဆံုး
မင္းလူ #crd

                    ခါတိုင္းေန႔မ်ားလိုပင္ မနက္ခုနစ္နာရီ အိပ္ရာမွႏိုးသည္။ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး ေကာ္ဖီပူပူကို
တစ္ဝက္ေလာက္ေသာက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္သည္။ အထူးသျဖင့္ ခါးေလ့က်င့္ခန္း။
ခါးမထြက္ေအာင္၊ ဗိုက္ေခါက္မထြက္ေအာင္။ ေလ့က်င့္ခန္းၿပီးေတာ့ ေရခ်ိဳးသည္။ အနည္းငယ္ အလွျပင္သည္။ အဝတ္အစားလဲသည္။ ၿပီးေတာ့ ေဒၚေလး ျပင္ဆင္ထားေသာ မုန္႔ဟင္းခါးစားသည္။ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ ထပ္ေသာက္သည္။
                 ရွစ္နာရီခြဲတြင္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေန၏။ ကိုးနာရီ ကားလာႀကိဳမည္။ အိမ္ေရွ႕ခန္းတြင္ ထိုင္ေစာင့္သည္။ ႐ုပ္ရွင္မဂၢဇင္းကိုယူ၍ သူ႔အေၾကာင္းေရးထားေသာ ေဆာင္းပါး တတိယအႀကိမ္ ဖတ္သည္။
ၿပီးခဲ့ေသာ ဇာတ္ကားႏွစ္ကားတြင္ ဒုတိယမင္းသမီးအျဖစ္ သူသ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းခဲ့ပံုအေၾကာင္း၊
ယခု႐ိုက္ကူးဆဲ “ပိတ္ကားေပၚတြင္ ဆက္လက္႐ႈစားပါ” ဇာတ္ကားတြင္ ေခါင္းေဆာင္မင္းသမီးအျဖစ္
ပါဝင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အရည္အခ်င္း ျပည့္ဝသူျဖစ္၍ ေအာင္ျမင္မည္မွာ ေသခ်ာေၾကာင္း ပါဝင္၏။
သူ ေက်နပ္ႏွစ္သိမ့္ေနဆဲ.... တယ္လီဖုန္းေခါင္းေလာင္းသံ ျမည္လာေသာေၾကာင့္ သူ ဆတ္ခနဲ
လန္႔သြားသည္။ ေခါင္းေလာင္းသံ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္ျမည္လာသည္။ တယ္လီဖုန္းရွိရာသို႔
ခပ္ျဖည္းျဖည္းေလွ်ာက္သြားသည္။ ေဒၚေလး ေျပးထြက္လာၿပီး သူ႔ကိုျမင္မွ ေနာက္ေဖးသို႔ ျပန္ဝင္သြားသည္။
“ဟဲလို”
“အတင့္လား”
“ဟုတ္ကဲ့”
“အစ္ကိုႀကီးပါ”
“ဟုတ္ကဲ့”
“အစ္ကိုႀကီး ဒီေန႔ ႐ွဴတင္ကို မလာႏိုင္ဘူး၊ ေလလံကိစၥေတြ ရွိေနလို႔၊ အဲဒါ”
သူဘာမွ်ျပန္မေျပာဘဲ နားေထာင္ေနလိုက္၏။ တစ္ဖက္မွ ဆက္ေျပာသည္။
“အဲဒါ ၿခံထဲကို လာခဲ့မလား”
“ရွဴတင္က ေစာေစာၿပီးပါ့မလား”
“ၿပီးပါတယ္၊ မင္းသားက ေျခာက္နာရီအထိပဲ ရမယ္လို႔ ေျပာထားတယ္”
သူ ျပန္မေျဖ။
“ဟင္.. ဘယ္လိုလဲကြယ္”
“ဟုတ္ကဲ့၊ အဆင္ေျပရင္ လာခဲ့ပါ့မယ္”
“အိုေကေနာ္ (အသံကိုႏွိမ့္၍) ေစာေစာကတည္းက ဖုန္းဆက္မလို႔ဟာ၊ အိမ္ကဟာႀကီး ရွိေနလို႔၊ အခု
သူသြားလို႔ ဆက္တာ၊ ဒီေန႔ ဝိုင္းရွိတယ္ထင္တယ္၊ သူ ဖဲ႐ိုက္တတ္တာပဲ ခပ္ေကာင္းေကာင္းရယ္၊ ေဟ..
ေဟ့”
သူကလည္း နည္းနည္းရယ္သည္။
“ညေန ေစာင့္ေနေနာ္၊ ေၾသာ္.. ဒါနဲ႔ ညေနက်ရင္ အတင့္ကို ျပစရာတစ္ခု ရွိတယ္”
“ဘာလဲ”
ဟု လႊတ္ခနဲ ေမးမိသည္။
“အို.. ဟို၊ အခုေျပာလို႔ ဘယ္ျဖစ္မလဲ၊ ညေနက်မွ အံ့ၾသသြားေအာင္ ျပမယ္၊ အတင့္ကလည္း.... ေအး..
ေအး ခ်လိုက္”
“ရွင္”
“ေၾသာ္.. မဟုတ္ပါဘူး၊ ဒီမွာ ပစၥည္းေတြ လာခ်လို႔၊ ဒါပဲေနာ္၊ ဘိုင္.. ႁပြတ္”
ႁပြတ္ဆိုေသာအသံမွာ တယ္လီဖုန္းထဲမွေန၍ အနမ္းသံ လုပ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။
                  သူ နားလည္လိုက္၏။ ညေနက်လွ်င္ ဆြဲႀကိဳး၊ လက္စြပ္၊ နားကပ္ တစ္ခုခုကို သူရလိမ့္မည္။
“အက်ိဳးျပဳ ႐ုပ္ရွင္ျဖန္႔ခ်ိေရး” ပိုင္ရွင္ ဦးက်င္တီ ျဖစ္ပါသည္။ အသက္ငါးဆယ္နီးပါး ရွိၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း
သန္မာဖ်တ္လတ္တုန္း၊ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းကို က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ လုပ္သည္။ ေမာ္ေတာ္ေတြ ရွိသည္။
အေဝးေျပးကုန္တင္ကား ေထာင္ထားသည္။ ေလလံဆြဲသည္။ ႐ိုက္ၿပီးသား ႐ုပ္ရွင္ကားေတြကို
ဝယ္ယူျဖန္႔ခ်ိသကဲ့သို႔ ကိုယ္တိုင္ ေငြရင္းစိုက္ ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိျခင္းကိုလည္း ျပဳလုပ္သည္။

               “ပိတ္ကားေပၚတြင္ ဆက္လက္႐ႈစားပါ” ဇာတ္ကားအတြက္ ေငြရင္းစိုက္ထုတ္သူမွာလည္း ဦးက်င္တီပင္။ထိုဇာတ္ကားတြင္ သူ႔ကို ေခါင္းေဆာင္မင္းသမီးအျဖစ္ တင္႐ိုက္ရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့သူမွာလည္း ဦးက်င္တီပင္။ထိုမွ်မကေသး။ အခု သူ ေနေနရေသာ အိမ္ကေလးသည္ပင္ ဦးက်င္တီက ငွားေပးထားျခင္း ျဖစ္၏။ ဒီေလာက္ဆိုလွ်င္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္၏ အေျခအေနကို နားလည္ေလာက္ၿပီ ထင္ပါသည္။ တစ္ခုေတာ့
က်န္ေသးသည္။ ခုန တယ္လီဖုန္းေျပာစဥ္က “ၿခံကိုလာခဲ့မလား” ဆိုေသာ ဦးက်င္တီ၏ စကား။
ၿခံဆိုသည္မွာ ကမာရြတ္ဘက္ရွိ ၿခံဝင္းတစ္ခု။ ယင္းအတြင္းမွ အိမ္ကေလးတစ္လံုး။ ၿခံေစာင့္တစ္ေယာက္မွ
လြဲ၍ ဘယ္သူမွ်မရွိ။
မွန္၏။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ခ်ိန္းေတြ႔ေနက်ေနရာ။


အိမ္ေရွ႕မွ ကားဟြန္းသံ ၾကားရသည္။
“မမ ကားေရာက္ၿပီ” ဟု လာမေျပာဘဲ ဟြန္းတီး၍ေခၚေသာေၾကာင့္ ဒ႐ိုင္ဘာေကာင္ေလး
မဟုတ္ေၾကာင္း သိသည္။ ဦးက်င္တီ၏ သားအႀကီးေကာင္ ျဖစ္ရမည္။
“ေဒၚေလး.. ကားေရာက္ၿပီ” ဟု လွမ္းေျပာလိုက္၏။ ေဒၚေလးက ဆံပင္ကိုပတ္ရင္း သုတ္သီးသုတ္ပ်ာ
ထြက္လာသည္။ သူကိုင္ထားေသာ အဝတ္အစားေသတၱာကို ေဒၚေလး လာဆြဲသည္။
“ေနပါေစ ေဒၚေလး၊ ကၽြန္မဘာသာ ကိုင္မယ္”
              သူထင္ထားသည့္အတိုင္းပင္ ဦးက်င္တီ၏သား လာႀကိဳျခင္း ျဖစ္သည္။ ကားေရွ႕ခန္းတံခါးကို အဆင္သင့္ ဖြင့္ထားေသာေၾကာင့္ ေရွ႕မွာပင္ ထိုင္ေစလိုေၾကာင္း သိသာသည္။ သူ ေရွ႕မွာ ဝင္ထိုင္လိုက္၏။ ေဒၚေလးက အေနာက္ခန္းမွာ အလိုက္သိစြာ ဝင္ထိုင္လိုက္သည္။ ေဒၚေလးဆိုသည္ကား ႐ုပ္ေသးအုပ္ထိန္းသူမွ်သာ။
“ေသတၱာကို ေနာက္ခန္းထဲ ထားလိုက္ပါလား”
ေျပာေျပာဆိုဆို ေသတၱာလက္ကိုင္ကို ကိုင္ထားေသာ သူ႔လက္ေပၚသို႔ အုပ္ဖြဲ႔၍ ကိုင္သည္။ သူ
မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္၍ လက္ကို႐ုပ္လိုက္၏။ ဒီေလာက္ေတာ့ ကိစၥမရွိ။ ႐ိုက္ကြင္းေပၚေရာက္လွ်င္
မင္းသား၏ ေပြ႔ဖက္ျခင္းကိုပင္ ခံရဦးမည္။ အလုပ္သေဘာပဲ ထားပါေတာ့။
ျမျမတင့္ (ေခၚ) ႐ုပ္ရွင္မင္းသမီး ေဒဝီ။


               စတူဒီယိုသို႔ ေရာက္သြားေသာအခ်ိန္တြင္ တစ္ေယာက္ေသာသူမွလြဲ၍ လူစံုေနၿပီ။ သူႏွင့္
တြဲဖက္သ႐ုပ္ေဆာင္ရမည့္ မင္းသမီးႀကီးပင္ ေရာက္ေနၿပီ။ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေက်ာ္စိန္ကား စက္အဖြဲ႔သားမ်ားႏွင့္ ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ရင္း စကားေျပာေနၾကသည္။ မင္းသမီးႀကီးကို ၿပံဳးျပႏႈတ္ဆက္ၿပီးေနာက္ ကိုေက်ာ္စိန္ဆီသို႔ ေလွ်ာက္သြားသည္။
“ကၽြန္မေရာက္ၿပီ ဆရာ”
“ေၾသာ္.. ဟုတ္ကဲ့၊ မင္းသား သြားေခၚေနၿပီ ထင္တယ္၊ သူေရာက္ရင္ စၾကတာေပါ့”
“ကၽြန္မ မိတ္ကပ္လိမ္းေတာ့မယ္ ဆရာ”
ကိုေက်ာ္စိန္က ေခါင္းညိတ္ျပသည္။
ေစာေစာက မင္းသမီးႀကီးအနားသို႔ သြားထိုင္သည္။
“မမမိ.. ေရာက္ေနတာ ၾကာၿပီလား”
“မၾကာေသးပါဘူးကြယ္၊ ေရွ႕ဆင့္ေနာက္ဆင့္ပါပဲ”
သို႔ရာတြင္ မင္းသမီးႀကီး မမမိသည္ မိတ္ကပ္လိမ္းၿပီးေနၿပီ။ အိမ္ကတည္းက လိမ္းထားတာ ျဖစ္မည္။

               မမမိသည္ တစ္ခ်ိန္က နာမည္ေက်ာ္မင္းသမီး ျဖစ္သည္။ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ နာမည္က်စျပဳေနၿပီ။
အသက္ကလည္း ေလးဆယ္နီးေနၿပီကိုး။ ေနာက္ငါးႏွစ္ဆိုလွ်င္ အေဒၚခန္း၊ အေမခန္းတို႔ေလာက္သာ
သ႐ုပ္ေဆာင္ႏိုင္ေပေတာ့မည္။ အတင့္ မိတ္ကပ္လိမ္းသည္။ သူ႔ဘာသာလိမ္းျခင္း မဟုတ္ပါ။ မိတ္ကပ္ဆရာတစ္ေယာက္က လိမ္းေပးျခင္း ျဖစ္သည္။
မိတ္ကပ္လိမ္းေနတုန္း ဦးက်င္တီ၏ သားအႀကီးေကာင္ ေရာက္လာျပန္သည္။
“လိေမၼာ္ရည္ေသာက္မလား” ဟု ေမးသည္။ မမမိ ရွိေနလ်က္ႏွင့္ သူတစ္ေယာက္တည္းကို
ကြက္၍ေမးေသာေၾကာင့္ မမမိကို အားနာသြားသည္။
“မမမိ ေသာက္မလား” ဟု အတင့္က လွမ္းေမးသည္။ မမမိက ၿပံဳးၿပီး ေခါင္းခါျပသည္။ သူလည္း
ေခါင္းခါလိုက္သည္။

               ေနာက္ဆံုးက်န္ရွိေနေသာသူ ေရာက္လာသည္။ သူမရွိလွ်င္ ဘာမွ် လုပ္လို႔မရႏိုင္ေလာက္ေအာင္
အေရးပါေသာသူ။ အားလံုးက “ကိုထက္” ဟု ေခၚၾကေသာ ႏိုင္ငံေက်ာ္႐ုပ္ရွင္မင္းသား “သူထက္သူ”။ သူသည္
အတန္ငယ္ေပြ၏။ သို႔ရာတြင္ ႐ိုက္ကြင္းေပၚတြင္ စည္းကမ္းရွိသည္။ သူ႔တာဝန္ သူေက်ပြန္သည္။
ေနာက္က်မွ ေရာက္တတ္ျခင္းႏွင့္ ေစာေစာျပန္လိုျခင္းတို႔ကိုေတာ့ ႏိုင္ငံေက်ာ္မင္းသားမို႔ ခြင့္လႊတ္ႏိုင္စရာ
ရွိပါသည္။ သူသည္လည္း ကိုေက်ာ္စိန္ကို အလ်င္ဦးစြာ သြားေရာက္ႏႈတ္ဆက္သည္။ နာမည္ေက်ာ္ ႐ုပ္ရွင္မင္းသား၊ မင္းသမီးတို႔သည္ မာနႀကီးသည္၊ ဒါ႐ိုက္တာကို ဂ႐ုဓမၼမျပဳဟု ထင္ေနၾကသည္မွာ တစ္ခ်ိဳ႕တစ္ဝက္ေတာ့ မွန္ပါသည္။
                      နာမည္မရေသးေသာ၊ နာမည္ရေသာ္လည္း အရည္အခ်င္း သိပ္မရွိေသာ၊ အရည္အခ်င္း ရွိေသာ္လည္း သေဘာေကာင္းလြန္းအားႀကီးေသာ ဒါ႐ိုက္တာမ်ား အေပၚ၌ အထက္ပါသေဘာမ်ိဳး
ဆက္ဆံေလ့ရွိၾကသည္။ ကိုေက်ာ္စိန္တို႔လို အရည္အခ်င္းရွိၿပီး ထက္လည္းထက္ေသာ ဒါ႐ိုက္တာမ်ားကိုမူ
သူတို႔ တေလးတစား ဆက္ဆံတတ္ၾကသည္။
                   ကိုထက္သည္ မမမိႏွင့္ အတင့္ကိုပါ ႏႈတ္ဆက္ၿပီးေနာက္ မိတ္ကပ္လိမ္းသည္။ သူမိတ္ကပ္လိမ္းတာ သိပ္မၾကာလွပါ။ လိမ္းသည္ ဆို႐ံုမွ်သာ ျဖစ္သည္။ သူ႔မ်က္ႏွာေပၚမွာ လြန္ကဲေနေသာအရာမ်ား ဥပမာ (ႏွာေခါင္း) ကို မိတ္ကပ္ျဖင့္ ေျဖေပးျခင္းေလာက္သာ ျဖစ္၏။
ထိုအခ်ိန္တြင္ ကိုေက်ာ္စိန္ႏွင့္ စက္အဖြဲ႔သားမ်ား အလုပ္မ်ားေနၾကေလၿပီ။ ကင္မရာ႐ႈေထာင့္ ေရြးခ်ယ္ျခင္း၊
မီးခ်ိန္ျခင္း၊ ယခုအခန္းတြင္ ပါဝင္မည့္ ပရိေဘာဂပစၥည္းမ်ား ေနရာခ်ျခင္း၊ အားလံုး အဆင္သင့္ျဖစ္ေသာအခါ ဆယ့္တစ္နာရီထိုးၿပီ။


“ယုယုရယ္.. အခုလို ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္ ခ်စ္ေနရတာ အားမရႏိုင္ေတာ့ဘူးကြယ္၊ လြတ္လြတ္လပ္လပ္
ေနခ်င္လွၿပီ”
“ယုယုကလည္း ဒီလိုပဲေပါ့ ေမာင္ရယ္၊ ဒါေပမယ့္ အငယ္အေႏွာင္း ဘဝနဲ႔ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးထင္တယ္”
“အို.. ယုယုကလည္း၊ ဘယ္သူက အငယ္အေႏွာင္းလိုထားမယ္ ေျပာလို႔လဲ”
“ေမာင္နဲ႔ မခင္မိနဲ႔က ျပတ္မွ မျပတ္ေသးဘဲ”
“ေမာင္လည္း အခ်ိန္အခါကို ေစာင့္ေနတာပါ၊ အဆင္သင့္တာနဲ႔ ကိစၥျပတ္ေအာင္လုပ္မွာပါ”
“ကတ္”
ကိုထက္ႏွင့္ အတင့္တို႔၏ အခန္းမ်ားကို အရင္႐ိုက္သည္။ ေမာင္ (ကိုထက္)ႏွင့္ ယုယု (အတင့္)တို႔၏
အိမ္ေရွ႕ခန္းတြင္ စကားေျပာေနၾကပံုကို သံုးေလးကတ္ေလာက္ ႐ိုက္သည္။
                  ေန႔လည္ တစ္နာရီေလာက္မွ ထမင္းစားခ်ိန္ ခဏနားသည္။ အမ်ားအတြက္က ဝက္သားဟင္း။ မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြ အတြက္ကေတာ့ ဝက္သားက တစ္ခြက္၊ ၾကက္သားက တစ္ခြက္၊ ငါးေၾကာ္၊ အစိမ္းေၾကာ္၊ ဟင္းခ်ိဳ၊ မရမ္းသီးသုပ္ စသည္....။ ထမင္းစားၿပီးလွ်င္ စားဖို႔ လက္ဖက္သုပ္လည္း ပါသည္။
ဒါ႐ိုက္တာကိုေက်ာ္စိန္ တစ္ေယာက္ကေတာ့ သူတို႔ႏွင့္ တူတူမစား။ စက္အဖြဲ႔သားမ်ားႏွင့္ပင္ ဝိုင္းဖြဲ႔၍
စားသည္။
                    မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ အလုပ္သမားမ်ားအဖို႔ ဒီေန႔ ေဖာေဖာသီသီ စားရသည္ဟု ဆိုရပါမည္။ အေၾကာင္းမွာ ဒီေန႔ ဦးက်င္တီ မလာေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေလသည္။ ၿပီးေတာ့လည္း သူမရွိေသာေၾကာင့္
ထမင္းစားၿပီးခ်ိန္တြင္ ခဏတျဖဳတ္ နားေနခြင့္ရသည္။ ႐ိုက္ကြင္းေပၚမွာ သူရွိေနေသာ အခ်ိန္ဆိုလွ်င္ အစဥ္အၿမဲ ေလာေဆာ္ေနတတ္၏။ သူ႔အဖို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ေကာင္းျခင္း၊ မေကာင္းျခင္းထက္ ဖလင္ေပမ်ားမ်ားက်ဖို႔သာ ပဓာနျဖစ္သည္။ ကိုေက်ာ္စိန္ႏွင့္ မၾကာခဏ စကားမ်ားတတ္၏။
                   
                 ဒီေန႔ သူ႔သားႀကီးႏွင့္ လႊဲထားေသာေၾကာင့္ အတန္ငယ္ သက္သာေနျခင္းပင္။ ဒီအႀကီးေကာင္ကေတာ့ ငေပါ။ အတင့္အနား ကပ္ေနရလွ်င္၊ ရိသဲ့သဲ့ လုပ္ေနရလွ်င္ ေက်နပ္ေနတတ္၏။
ကိုေက်ာ္စိန္ကလည္း ေနာက္႐ိုက္မည့္အခန္းမ်ားသည္ အေရးႀကီးေသာေၾကာင့္ နားနားေနေန ေနၿပီးမွ
ဆက္႐ိုက္ခ်င္သည္။ ကိုထက္သည္လည္းေကာင္း၊ အတင့္သည္လည္ေကာင္း၊ မမမိသည္လည္ေကာင္း ထမင္းကို မ်ားမ်ားမစားၾက။ ကိုယ္ကာယ ပံုပ်က္မည္ စိုးေသာေၾကာင့္လည္ ျဖစ္သည္။ ျပည့္အင့္ေနလွ်င္
သ႐ုပ္ေဆာင္ရာတြင္ အခက္အခဲေတြ႔မည္ စိုးေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္သည္။


ႏွစ္နာရီေလာက္တြင္ ျပန္စသည္။
ေမာင္က ယုယု၏ ခါးကိုဖက္၍ အတြင္းခန္းထဲသို႔ ေခၚသြားသည္။ ယုယုက ျငင္းဆန္ရင္းပင္
လိုက္ပါသြားသည္။
အတြင္းခန္း ႏွစ္ေယာက္အိပ္ခုတင္ေပၚမွာ ထိုင္ေနသည္။ ေမာင္က ယုယု၏ လက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္ကို
ကိုင္ထားသည္။ ယုယု မ်က္လႊာခ်ထား၏။
ယုယု၏ ေက်ာဘက္မွ အျမင္။
ေမာင္က ယုယုကို သိုင္းဖက္ထားသည္။
ေမာင့္ေက်ာဘက္မွ Aအမင္။
           ယုယုသည္လည္း ေမာင့္ကို ျပန္ဖက္ထားသည္။
ဖက္ထားရာမွ ႐ုတ္တရက္ခြာလိုက္၊ အေပါက္ဝဘက္သို႔ (ကင္မရာဘက္သို႔) အထိတ္တလန္႔ လွည့္ၾကည့္။
ထိုအခန္းမ်ားအၿပီးတြင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ခဏနားၾကသည္။ မမမိအလွည့္ ေရာက္လာ၏။
အခန္းေပါက္ဝတြင္ မမမိ ခါးေထာက္၍ရပ္ရင္း ေဒါသမ်က္ႏွာႏွင့္ ၾကည့္ေနသည္။
ေနာက္တစ္ကတ္။
မမမိ သေရာ္ၿပံဳး ၿပံဳးလိုက္ၿပီး “ေၾသာ္.. ဒီလိုေတာင္ ျဖစ္ေနၾကမွကိုး” ဟု ေျပာသည္။
မမမိ ကင္မရာဘက္သို႔ ေလွ်ာက္လာသည္။ ေမာင္ (ကိုထက္) က “ေမာင္ ရွင္းျပပါရေစဦး” ဆိုၿပီး
မမမိ၏လက္ကို ကိုင္သည္။ မမမိက ကိုထက္၏လက္ကို ခါထုတ္လိုက္၏။ ယုယု (အတင့္) နားသို႔ မမမိ
တိုးကပ္သြားသည္။ အတင့္ ေနာက္သို႔ဆုတ္လိုက္၏။ နံရံေထာင့္သို႔ ကပ္သြားသည္။
မမမိမ်က္ႏွာ အနီးကပ္။ ဝင္းဝင္းေတာက္ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ား။ ႏႈတ္ခမ္းကို ကိုက္လိုက္သည္။
မမမိႏွင့္ အတင့္ ႏွစ္ေယာက္တြဲ။ မမမိ၏လက္သည္ အေပၚသို႔ ေျမာက္တက္သြားသည္။
“ကတ္”



အေရးအႀကီးဆံုး (ကတ္) အခန္း။
ယုယုႏွင့္ မမမိ ကိုယ္တစ္ပိုင္း။ မမမိက ေဘးတိုက္ခပ္ေစာင္းေစာင္း။ ယုယု မ်က္ႏွာအတည့္။
မမမိသည္ ယုယု၏ပါးကို ခ်ိန္ဆ၍ ႐ိုက္လိုက္သည္။ ဒီလိုေနရာမ်ိဳးတြင္ မမမိက ဝါရင့္ၿပီးသား။
ကင္မရာထဲက ျမင္ကြင္းတြင္ တကယ္႐ိုက္လိုက္သည္ဟု ထင္ေအာင္ အတင့္၏ပါးကိုလည္း အဖ်ားခတ္၍
ထိသည္ဆို႐ံုမွ် ျဖစ္ေအာင္ ခ်ိန္ဆ၍ ႐ိုက္လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္....
“ဟိုး”
ကိုေက်ာ္စိန္၏ အသံ ထြက္လာသည္။ ကင္မရာေရာ၊ အသံဖမ္းစက္ပါ ရပ္သြားသည္။
မီးေတြ ပိတ္လိုက္ၾကသည္။ အတင့္ႏွင့္ မမမိတို႔သည္ သူတို႔ ဘာမွားသြားမွန္း မသိၾက။
သူတို႔နားေရာက္လာေသာ ကိုေက်ာ္စိန္ကို ၿပိဳင္တူၾကည့္သည္။ မမမိက ေမး၏။
“ကိုေက်ာ္စိန္.. ဘာမႀကိဳက္လို႔လဲ”
“ေကာင္းပါတယ္.... မမမိ႐ိုက္တာ ေကာင္းပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ အတင့္က အခံမေကာင္းဘူး၊
ျပန္႐ိုက္ရမယ္”
ကိုေက်ာ္စိန္က....
“အတင့္.. ခဏေလး နားလိုက္ဦး၊ စိတ္ကို ဇာတ္လမ္းထဲမွာ ျမႇဳပ္ထားလိုက္”
ဟု ေျပာၿပီး မမမိကို ခပ္လွမ္းလွမ္းသို႔ ေခၚသြားသည္။
ကိုေက်ာ္စိန္က တစ္စံုတစ္ရာကို ခပ္တိုးတိုးေျပာသည္။ မမမိက “ျဖစ္ပါ့မလား” ဟု ျပန္ေမးသည္။
“ျဖစ္ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ခိုင္းတာလို႔ ေျပာ၊ ၿပီးေတာ့ ဟိုဒိုင္ယာေလာ့ကို ခပ္က်ယ္က်ယ္ေလး ေျပာေပးပါ”
“ကဲ.... ျပန္စမယ္ေဟ့”


                စတူဒီယိုတစ္ခုလံုး တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ မီးေမာင္းႀကီးမ်ားသည္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အေပၚသို႔ အခ်ိန္အဆ မွန္ကန္စြာ ထိုးထားၾကသည္။ မမမိသည္ အတင့္ကို အေနရခက္ေလာက္ေအာင္ တစ္ခ်ိန္လံုး စိုက္ၾကည့္ေန၏။ အတင့္သည္ မမမိ၏ အၾကည့္ကို တျဖည္းျဖည္း ေၾကာက္လာသည္။ သူ႔မ်က္လံုးထဲ၌ အားငယ္မႈ အရိပ္အေယာင္မ်ားကို ျမင္ရသည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ ကိုေက်ာ္စိန္က လက္ျပအခ်က္ေပးလိုက္သည္။
“ေမာင္းပါ”
အသံဖမ္းဆရာ၏ အသံကို ၾကားရသည္။
ကင္မရာမင္းသည္ ခလုတ္ကို ႏွိပ္လိုက္၏။
“ဆင္း တြမ္တီဝမ္း၊ ကတ္ ႏိုင္တင္း”
မမမိ၏ မ်က္လံုးမ်ားသည္ ႐ုတ္တရက္ ျပဴးက်ယ္သြားသည္။ မမမိ၏ႏႈတ္မွ စကားတစ္ခြန္းသည္
က်ယ္ေလာင္စူးရွစြာ ထြက္ေပၚလာသည္။
“လင္ခိုးမ”
အတင့္ ဆတ္ခနဲ တုန္သြား၏။
ထိုအခ်ိန္မွာပင္ မမမိ၏ လက္ဝါးသည္ အတင့္ပါးေပၚသို႔ ျဖန္းခနဲ အရွိန္ျပင္းစြာ က်ေရာက္လာသည္။
အတင့္၏မ်က္ႏွာသည္ ခ်ာခနဲ လည္ထြက္သြား၏။
ဆံပင္မ်ားသည္ ပါးတစ္ျခမ္းေပၚသို႔ ဖ႐ိုဖရဲ ဝဲက်လာသည္။ အတင့္သည္ ဒီဘက္သို႔ တျဖည္းျဖည္း
ျပန္လွည့္လာသည္။
သူ႔ပါးျပင္ေပၚတြင္ လက္ဝါးရာ ရဲရဲထင္ေနသည္။


                   အတင့္သည္ ကားေပၚတြင္ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္စြာ လိုက္ပါလာသည္။ ေဒၚေလးသည္ ဘာစကားမွ် မေျပာဘဲ ကားအျပင္သို႔ ေငးၾကည့္ေနသည္။ အတင့္၏ စိတ္ထဲတြင္ ေနာက္ဆံုး႐ိုက္ခဲ့ေသာ အခန္းကို စြဲလန္းေနဆဲ။
ကားေမာင္းေသာေကာင္ေလးက “မမ.. အိမ္ျပန္မွာလား” ဟု ေမးသည္။
သူက ခဏမွ်ေတြ၍ စဥ္စားသည္။
ေခါင္းကို ျဖည္ညင္းစြာ ခါသည္။
သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ကို စိတ္မသက္သာစြာ ခ်သည္။
သူ ျပန္ေျပာ၏။
“ၿခံကိုေမာင္းကြယ္”
ပါးေပၚမွ အ႐ိုက္ခံထားရေသာ ေနရာကို ကိုင္ၾကည့္မိသည္။ အခုထိ စပ္ဖ်ဥ္းဖ်ဥ္း ျဖစ္ေနတုန္းပင္။
“အဲဒါ အကယ္ဒမီေရွာ့” ဟု ေျပာလိုက္ေသာ မမမိ၏ စကားကို သတိရေသာအခါ က်ိတ္၍ ၿပံဳးမိျပန္သည္။
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
*******@****@*******@******
မင္းလူ#crd
႐ုပ္ရွင္မဂၢဇင္း၊ ေမ၊ ၁၉၈၀။

No comments:

Post a Comment